niedziela, 12 lutego 2012

Jak kupić unikat?

Krąży pytanie ''Jak kupić unikat?" Czyli jak kupić ubranie co nie ma w sklepie lub wcale nie było.
Więc tak... Niektóre osoby mają taką czapkę:





To zróbcie komuś LOOK'a:


















No i zrobiony LOOK, dajemy "KUP" i nie możemy tego od razu kupić, bo nie da się. Więc dajemy do listy i UWAGA! Nie kupujemy z l.ż, tylko musi ktoś wam kupić to z listy. Nie wiem jak to zrobicie ale ja mam 2 propozycje:
1.Wymieniamy się z kimś rzeczami z l.ż i umawiamy się po tyle samo $€.
2.Robicie konto i zarabiacie na 3 lv i kupujecie ;3.

Ja zazwyczaj robię punkt "2". Bo mam 2 konta z 3 lv *v* Może je kiedyś sprzedam...
No i to wszystko co chciałam powiedzieć o unikatach....

Dziaa za uwagę, papciam : * * 

~~~~~~~~~~~
M@dzi@
----------------

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz