czwartek, 16 lutego 2012

Tłusty ^.^

Helou ^.^ Wiecie czemu Tłusty? Bu dziś tłusty czwartek! Łiii *.* Nie wiecie jak się cieszę... No ale nażarłam się tych pączków robione prosto od babauni piekarnika xD Pokarzem Wam jakie najtłustsze są pączki:




















Mi sze podobają ^.^ A właśnie w ten nasz tłusty czwartek jest nowy koneq:





















No, ale wiecie co mnie zdziwiło...? Że nowy koneq nie jest jakiś związany z dniem dzisiejszym... A zawsze był...

No ale trochę głupio... Bo moja babcia nie dawno pojechała do Nie-niemiec :C Teraz mi jest bardzo smutaśnie V.V Yh! Ten czas tak szybko leci :'( Babciunia wróci za 2 msc ... :(
Ale jeszcze jest gorzej.... Bo nas zasypało i babcia z tatą muszą piechotą iść. A jeszcze gorzej... Bo ja mieszkam daleko w górach... I jest mały chodniczek -.- Oni tu nie umieją odśnieżać...

Papciam : * *

~~~~~~~~~~~
M@dzi@
----------------

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz